Najczęściej zadawane pytania:
JAK ŚLEDZIĆ PACZKĘ?
Po nadaniu przesyłki, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia.
W przypadku wysyłek Inpost, komunikacja wysyłana jest zarówno mailowo, SMS oraz dostępna w aplikacji mobilnej.
KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIENIE?
Zamówienia złożone do godz. 14:00 zwykle opuszczają nasz magazyn jeszcze tego samego dnia, z planowaną datą doręczenia w dniu kolejnym.
Numer do śledzenia przesyłki wysyłany jest automatycznie przez wybranego przewoźnika na adres mailowy podany w zamówieniu.
Niekiedy zdarzają się wyjątkowe sytuacje, kiedy nadanie przesyłki może przesunąć się o 1 dzień roboczy.
CO MOGĘ ZROBIĆ, JEŚLI LINK DO ŚLEDZENIA PRZESYŁKI NIE JEST JESZCZE DOSTĘPNY?
Prosimy o cierpliwość, link do śledzenia nie będzie dostępny, dopóki paczka nie zostanie odebrana przez przewoźnika.
CO ZROBIĆ, JEŚLI LINK DO ŚLEDZENIA PRZESYŁKI NIE JEST ZAKTUALIZOWANY?
Link do śledzenia przesyłki nie jest aktualizowany codziennie. Jeśli jednak link śledzenia nie zostanie zaktualizowany w ciągu 2 dni roboczych, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
CO ZROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA JEST OPÓŹNIONA?
W Polsce zwykle doręczenia odbywają się w kolejnym dniu roboczym od wysyłki. Jeśli czekasz na przesyłkę dłużej, sprawdź status śledzenia, skontaktuj się z firmą kurierską celem ustalenia losów paczki. Jeśli nie uzyskasz informacji, skontaktuj się z nami.
WYSŁANO MI POWIADOMIENIE, ŻE PRZESYŁKA ZOSTAŁA DOSTARCZONA, ALE JEJ NIE MAM. CO NALEŻY ZROBIĆ?
Jeśli paczka nie dotarła w ciągu tygodnia od wysyłki, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Wejdź w interesującą Cię kategorię, po wyborze produktu wybierz kolor, rozmiar, ilość i dodaj go do koszyka. Przed zakończeniem składania zamówienia wprowadź numer telefonu (bez spacji), adres rozliczeniowy i dostawy i wybierz metodę płatności, aby dokonać zakupu.
JAK DOBRAĆ ROZMIAR I KRÓJ?
Nasz asortyment oferuje szeroki wybór rozmiarów i krojów dostosowanych do Twoich potrzeb. Aby ułatwić Ci dokonania wyboru odpowiedniego rozmiaru, w każdym z oferowanych produktów zamieściliśmy tabele z wymiarami.
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający z numerem zamówienia (sprawdź SPAM, Oferty, itp.).
CZY WYSYŁAMY ZA GRANICĘ?
Oczywiście, że tak :) Koszt przesyłki zagranicznej znajdziesz klikając 📦 TUTAJ
ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWO WYSŁANE/ ANULOWANE
Zamówienie może zostać częściowo wysłane/anulowane w razie niedostępności artykułu/ów w magazynie. Otrzymasz e-mail informujący o tym. Zwrot środków jest automatycznie wykonany po wysłaniu przesyłki/anulowaniu zamówienia i w ciągu kilku dni powinien być już na Twoim koncie. Jeśli opłaciłeś Kartą podarunkową, środki zostaną na nią zwrócone.
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
Sprawdź dostępność artykułu w sklepie online, wybierając rozmiar i kolor. Jeśli artykułu nie można dodać do koszyka/w koszyku widnieje jako niedostępny, oznacza to, że został wyprzedany. Po naciśnięciu na przycisk „powiadom o dostępności” wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać wiadomość, gdy artykuł będzie ponownie dostępny.
WPROWADZANIE ZMIAN W ZAMÓWIENIU
Po złożeniu zamówienia system nie dopuszcza zmian.
PŁATNOŚCI
Nie przyjmujemy płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie należy opłacić dostępną metodą na naszej stronie, tj. szybki przelew online bądź wysyłka za pobraniem. Jeśli napotkasz problem z przeglądaniem strony lub z finalizacją zamówienia wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies a następnie spróbuj ponownie.
JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?
Masz 30 dni na zwrot. Szczegółowe informacje, w jaki sposób możesz zwrócić towar znajdziesz klikając 👉 TUTAJ 👈
METODY I TERMIN ZWROTU ŚRODKÓW
Zwroty realizujemy standardowo w 5-7 dni roboczych od daty nadania paczki, każdorazowo w taki sposób, w jaki dokonano płatności. W okresach wzmożonego ruchu (np. święta) proces może potrwać do 14 dni. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zwroty.
W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW, JEŚLI PŁACIŁEM ZA POBRANIEM?
Zwrot otrzymasz na Twoje konto bankowe. Pamiętaj, aby podać numer konta na formularzu zwrotu.
BŁĘDNY ZWROT ŚRODKÓW
Jeśli w zamówieniu wybrałeś przecenione/promocyjne artykuły, zwrot zostanie dokonany w takiej kwocie, jaka jest podana na dokumencie zakupu.
KOD RABATOWY
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami i można ich użyć tylko raz. Aby wprowadzić KOD PROMOCYJNY w koszyku, w pole kod promocyjny- wpisz kod. Jeśli kod nie został zastosowany, sprawdź, czy nie wygasł i czy nie ma dodatkowych spacji. Nie udzielamy rabatu do złożonego już zamówienia.
AKCJE PROMOCYJNE/ WYPRZEDAŻ
Sprawdź, czy artykuł/kolor jest objęty trwającą wyprzedażą/promocją — nie wszystkie produkty/kolory są objęte wyprzedażą. Do tych artykułów nie można zastosować kodów rabatowych. W przypadku promocji typu wielopak np. 2+1, do koszyka należy dodać 3 produkty, jeden z nich otrzymasz gratis.
DOKUMENT ZAKUPU
Dokument zakupu każdorazowo, automatycznie wysyłany jest na adres mailowy, który został podany w zamówieniu. Jeśli wiadomość nie pojawiła się w skrzynce odbiorczej, zalecamy sprawdzenie pozostałych folderów (SPAM, Oferty, itp.)
Nadawcą wiadomości jest invoice@pitbull.pl
JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
Wszystkie informacje, w jaki sposób możesz zareklamować towar znajdziesz klikając 👉 TUTAJ
PERSONALIZACJA PRODUKTÓW
Aby zrealizować zamówienie na projekt indywidualny, należy skontaktować się pod adresem custom@pitbull.pl